Sylvestercross

Nog 13 dagen tot de Rabobank Sylvestercross!

Rabobank Sylvester BusinessRun

Werknemers van bedrijven, instellingen en organisaties kunnen in teamverband deelnemen aan de Rabobank Sylvester BusinessRun, als onderdeel van de internationaal bekende Sylvestercross te Soest. De teams nemen op oudejaarsdag deel aan een loop in de prachtige duinen van Soest. Dit schept een band tussen u, uw collega’s en relaties en betekent een sportief einde van het jaar! De teams bestaan uit minimaal 4 en maximaal 6 personen.


Verloop van de dag
Ieder team dat deelneemt aan de Rabobank Sylvester BusinessRun wordt ontvangen in de kantine van SO Soest aan de Bosstraat te Soest-Zuid.
Er is ruime parkeergelegenheid beschikbaar en middels een speciale parkeerkaart kan toegang tot het terrein worden verkregen. Er is voldoende kleedruimte beschikbaar en ook is er gelegenheid om te douchen. De kantine van SO Soest ligt op loopafstand van het start- en finishgebied in de Lange Duinen.

De start van de Rabobank Sylvester BusinessRun vindt plaats om 10.35 uur. De te lopen wedstrijdafstand is 8000 meter. U kunt desgewenst ook 1, 2 of 3 rondjes van 2.000 meter lopen.
De Rabobank Sylvester BusinessRun zal worden opgeluisterd door deskundig commentaar van de speaker ter plaatse in het start-finishgebied.
Na afloop van de Rabobank Sylvester BusinessRun ontvangt u verkwikkende drankjes en krijgt u een lekkere en voedzame lunch gepresenteerd, waardoor u weer op krachten kunt komen.
De prijsuitreiking vindt plaats in de kantine van SO Soest. Er is vervolgens voldoende tijd na het omkleden om de start van de wedstrijd van de prominenten dames en heren van dichtbij te volgen.


Inschrijven en inschrijfgeld
Inschrijven is mogelijk tot het maximale aantal business teams is bereikt. Berichten hierover worden op deze site geplaatst. Startnummers en chips voor de deelnemers aan de Rabobank Sylvester BusinessRun worden op de wedstrijddag uitgereikt aan de contactpersoon van het deelnemende bedrijf/organisatie.

De kosten voor deelname bedragen € 200,00 voor het eerste team, €175,00 voor het tweede en volgende teams van hetzelfde bedrijf/instelling/organisatie. Voor het voldoen van de inschrijfkosten ontvangt het bedrijf/de instelling/de organisatie na inschrijving een factuur. In de week voor de cross ontvangt de contactpersoon een e-mail, waarin de verdere procedure toegelicht wordt.


Goede doel pluspakket
U kunt ons goede doel de 'Bas van de Goor Foundation' met een financiële bijdrage van € 50 en het uitdragen van hun missie steunen. De Bas van de Goor Foundation zet zich in om de kwaliteit van leven van mensen met diabetes te verbeteren door middel van sport en bewegen. Per team krijgt u zes T-shirts van de Sylvestercross waarop ook het logo van ‘Bas van de Goor Foundation’ is gedrukt. Dit pakket kost € 90 per team.


Herinneringen
Alle deelnemers aan de Rabobank Sylvester BusinessRun ontvangen de volgende herinneringen aan hun deelname: 

  • Een fotograaf maakt van elk team mooie teamfoto’s. Deze foto’s worden aan de deelnemers van de Rabobank Sylvester BusinessRun online ter beschikking gesteld. Elke deelnemer kan gratis een actiefoto van hoge resolutie downloaden, er wordt van ieder een persoonlijke video gemaakt en daarnaast ontvangt ieder ook nog een magazine met de eigen actiefoto op de voorpagina. Je prestaties op ons mooie parcours worden op deze manier goed in beeld gebracht.
  • Unieke herinnering na de finish. 

Prijzen
De uitslag van de Rabobank Sylvester BusinessRun wordt opgemaakt op basis van de beste teamprestaties voor de 8 kilometer afstand. De tijden van de snelste vier teamleden die 4 rondjes (8 km) hebben gelopen worden opgeteld. De eerste drie teams ontvangen een mooie beker als prijs.


Meer informatie
Mocht u meer informatie willen over de Rabobank Sylvester BusinessRun bekijk dan eens het sfeerverslag dat hieronder te vinden is. U kunt ons altijd mailen op businessrun@sylvestercross.nl


Foto's


Herinneringen en fotoalbums

Onze Sponsoren